söndag 26 september 2010

Ny tavla.

Jag har beställt en tavla till hallen eller alternativt arbetsrummet. Det är en reproduktion av en av de tre brittiska affisher som trycktes upp för att lugna allmänheten i England under 2:a världskriget. Tror den blir snygg med en vanlig vit ribba-ram från IKEA.

Vid närmare eftertanke passar den nog alldeles utmärkt i arbetsrummet - kunde den lugna allmänheten vid 2:a världskriget så borde den kunna lugna min bättre hälft när det börjar bli dags att publicera V75-material... Det är i alla fall värt ett försök ;)!

Tavlan kommer från Petrified in pink.

/S.

2 kommentarer:

  1. Oh, det kommer att bli fint! Jag har den i rött på min vardagsrumsvägg.

    SvaraRadera
  2. Jennie: Ahh, vad läckert! Jag valde faktiskt mellan grå och den röda - men fegade ur :)!

    SvaraRadera