onsdag 20 oktober 2010

Och så fanns det så nära.

Som jag har googlat efter detta kärleksbrev. Såg det förut i en inredningstidning och har försökt ta reda på varifrån det kom - men utan resultat. Brevet är ett gammalt franskt kärleksbrev i stort format (130 x 90 cm) och man kan antingen rama in det eller tapetsera det på en skiva.

Men tänk. Här letade jag över hela världen och så fanns det så nära - här i Säter till och med. Beskrev brevet för Melinda hos mig&alice när jag var in idag - tänkte att hon kanske hade någon idé var jag skulle kunna hitta något liknande.

-Du menar ett sådant här? sa hon och plockade fram en rulle ur en gömma.

Japp, exakt ett sådant menade jag. Det kommer att bli så fint i matrummet.


/S.

3 kommentarer:

  1. Får jag fråga dig vad du har för font på din blogg? =)

    SvaraRadera
  2. Tack för det! Ja det är den. Jag håller på och kikar lite på fina fonter, för den jag har på min blogg funkar visst inte överallt. =/ Lite trist när vissa bara ser times new roman överallt... :P Skulle det vara ok om jag lånade samma som du?

    SvaraRadera
  3. Absolut! Ja, så himla himla snart... helt sjukt! =)

    SvaraRadera