tisdag 18 maj 2010

Flummo.

Höjden av flummighet måste ändå vara att springa vilse på ett elljusspår under en idrottslektion med sina elever? Så går det när jag bara springer och tittar ner i marken - när jag väl lyfte blicken hade jag inte en aning om var jag var - men klart var att jag följt kraftledningen istället för elljusstolparna. Inte något att rekommendera. När jag sen gav mig på att gena genom skogen för att komma rätt blev det bara värre. För rätt var det minsta jag kom. Insåg tillslut att det var säkrast att ta samma väg tillbaka. Klokt. Tillslut kom jag hem igen.

/S.

4 kommentarer:

  1. Hahaha, oslagbart. Vi kan kalla det ett "Blond-moment"

    SvaraRadera
  2. Jennie & Evert19 maj 2010 kl. 09:41

    Underbart=) då e jag inte ensam om dåligt lokalsinne=)

    SvaraRadera
  3. Therese: Ha, ha - det kan vi... Trots att jag numera är redhead.
    EvaP: Tack :)! Var nära att ringa dig där i skogen när jag kände mig som mest förvirrad...
    Jennie: Vi är definitivt två med dåligt lokalsinne :).

    SvaraRadera