torsdag 8 april 2010

Klädkammare.

I vårt sovrum finns en tillhörande klädkammare på ca 6 kvm som idag står helt tom och oinredd. Den är just nu mitt projekt. Huset i övrigt går i vitt och grått men i garderoben har jag lust att vräka på lite. Hittade den här tapeten och fastnade. Vad tror ni? Kan den inte bli häftigt? I stort sett är det bara ena långsidan som kommer att bli tapetserad. I övrigt täcks ytan av vit garderobsinredning och en stor vit gammeldags spegel. På golvet tänker jag mig att skära in en svart lurvig heltäckningsmatta.


Bild: www.intrade.se

Tillhörande detta projekt är också "operation garderobsrensning". Jag ska verkligen försöka vara hård och rensa ut allt som jag inte använt det senaste året. Så jag hojtar sen när det blir klädloppis här på Bergsbo!

/S.

9 kommentarer:

  1. Kommer att att bli urtjusigt!!

    SvaraRadera
  2. Eva P: Ja, visst kan det bli lite roligt?! Känns som det är kul att safta på med lite färg när det är ett sånt litet utrymme...

    SvaraRadera
  3. Ja den var ju cool! :) och jaa, säg till när du rensat klart :) kram

    SvaraRadera
  4. Jätthäftig!...i en garderob då förstås ;-)

    SvaraRadera
  5. Jennie: Visst är den :)! Självklart kommer jag att hojta till...

    funbun: Ja, det är kanske ingen tapet som jag vill tapetsera hela huset med, hihi...

    SvaraRadera
  6. Vilken häftig tapet, perfekt att ha en garderob som man kan ha lite fräcka färger i.

    Jag kommer gärna vid utrensning men mest för att träffa lilla söta Maja :)

    SvaraRadera
  7. Malin: JA, du är så välkommen så. Vi vill ju gärna träffa era små guldklimpar också :)!

    SvaraRadera