tisdag 17 november 2009

Chooade lite.

Imorse när jag kikade in på H&M:s hemsida hade de fyllt på med Jimmy Choo. Men tyvärr inte med skinnleggingsen som var det enda klädesplagg som jag var sugen på att testa. Däremot klickade jag hem detta:



Plånboken är jag jätteglad över - tänkte använda den som partyväska. Rymmer pengar, mobil och läppglans gissar jag.
Ballerinas använder jag massor på vår sommar, och de här livar ju upp vilka kläder som helst.

Jag har inte tröttnat på grå leopard än, om jag någonsin gör det... Har en tunn leopard scarf som jag använt massor, men den här är 100 % ull.
Och så ett litet armband.
Update: Allt utom lilla plånboken fick åka tillbaka igen.

/S.

5 kommentarer:

  1. i dag känns allt tråkigt jobbigt och ledsamt. en familjemedlem blev mördad i natt

    SvaraRadera
  2. Ja visst var han söt som Kalle! Du vet Sandra, nästa gång du rensar din garderob ska den mellanlanda här innan den åker till loppis ;)

    SvaraRadera
  3. Hmm det rycker i min shoppingnerv. Känner ett väldans behov av att shoppa och det blev inte bättre av ditt inlägg :). Snygga grejer!

    SvaraRadera
  4. Jennie: Självklart - det är snart dags för en rensning :)!
    Malin: Jag vet hur det känns... Farligt med nätshopping, det är så lätt :)!

    SvaraRadera
  5. Tack för lyckönskningarna :)
    Ja precis, det var där jag såg den också så då var jag tvungen att testa och den var riktigt grym!
    Kram

    SvaraRadera