torsdag 14 januari 2010

Humanity for all.

Idag blev det en försenad födelsedagspresent till mig själv inhandlad på Sara 1896 i Borlänge. Armbandet är i läder och finns i regnbågens alla färger. Det räcker fem varv runt handleden och är fullt med tryckta visdomsord i silver. Klädsamt och dessutom snyggt att kombinera med några andra silverarmband. Extra positivt är såklart att detta är ett välgörenhetsarmband och 20% av inköpspriset går till Röda Korset och 5% till Al Gore´s Environmental Organisation.


Måste också tillägga att hon som äger butiken (tror jag?), liten söt mörk tjej, är så duktig och inspirerande. Hon tar hem fantastiska kläder och har alltid goda råd och tips att ge.
/S.

3 kommentarer:

  1. Jättefint! Tack för tipset, verkar vara något som jag skulle gilla skarpt.

    SvaraRadera
  2. Åå det där är så himla fint! :)

    SvaraRadera
  3. Hej,

    Har just konstaterat hemma i min soffa att jag nog har Diastasis Recti å när jag googlade så kom din blogg upp. Funkade träningen, läste att du i sept bestämt dig för att motbevisa en läkare ang träning vs operation. Är jättenyfiken för min DR mage är inte rolig ;-(

    /Ylva

    SvaraRadera