fredag 18 juni 2010

Sommarlov.

Idag är första dagen på sommarlovet - måste vara den bästa av dagar. All ledighet framför sig, förhoppningar om sol, bad och lata dagar... Men också en förhoppning om att hinna med lite saker som ligger och väntar.

Här kommer en lista på vad jag hoppas hinna göra:

- Ordningsställa gästrummet: måla sängramen svart, jaga rätt på en gammal gjutjärnskamin på blocket...

- Rensa igenom mina kläder och sälja/ge bort det som jag inte använder.

- Sätta upp de foton jag framkallat som ska bli en fotovägg.

- Göra klart Majas "första år album".

- Inreda verandan: bygga en dagbädd och bestämma bord/stolar...

- Sy kuddarna till kökssoffan i tyget jag köpte för evigheter sen.

Ok, då får vi se vad jag kan pricka av när de här 7 veckorna är till ända.

/S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar