söndag 24 maj 2009

Gräs mellan tårna.

Eftersom Mattias jobbat hela helgen så åkte jag och Maja upp och hälsade på mamma och pappa i stugan i Dala-Floda. Det är hela familjens rekreationsplats och vi åker dit året om. Skoter, skridskor, spark på vintern - sola, bada, fiska på sommaren och vila, läsa, mysa året runt! Extra roligt är det dessutom att min fina moster med familj har stuga alldeles nära.

Jag och Maja har haft två sköna dagar där vi blivit bortskämda med mat och sällskap. Emellanåt sken solen och det var riktigt varmt - då passade Maja på att låta gräset kittla henne mellan tårna för första gången. Ett och annat grässtrå ville slinka in i munnen också...
Igår fick jag dessutom en fantastisk nyhet - jag ska bli faster och Maja ska få en till kusin! Massor av kramar och lycka till er - jag längtar redan till december!

/S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar