fredag 8 maj 2009

Tacksam.

Idag har jag kramat Maja extra hårt. Jag är så tacksam och glad över min familj. Ibland rullar dagarna på så fort och det är lätt att ta livet förgivet. Men dagar som den här stannar tiden lite, man påminns om att ofattbara saker kan hända och att det gäller att njuta och leva nu. Det är det här som är livet och vi har varandra och är friska - vad mer kan man begära...

På söndag är det ett år sedan vi tog farväl och idag har vi varit på en fin minnesgudstjänst.

/S.

3 kommentarer:

  1. Kellybelly, vad fint att du har börjat blogga så man får följa er lite, om än på avstånd. Hon är så himla fin din lilla sötis, och det syns verkligen på flera mils avstånd att det där är en Hammarström! / Jennie

    SvaraRadera
  2. Tänkte göra ett litet försök - får se hur länge det håller. Många som säger att Maja är lik min mamma så Hammarströmsgenerna har hon nog (även de som är av den envisa sorten...)

    SvaraRadera
  3. Haha, jag sa just det till Basse om de där två bilderna där ni är på picknick - "Herregud vad hon är lik Sandras mamma!" :)

    SvaraRadera