måndag 9 november 2009

I love H&M.

Skruttan växer så det knakar och dessutom vill hon hemskt gärna äta själv så det blir några klädbyten per dag. Detta resulterar i att det konstant gapar tomt i hennes byrå.

I lördags sprang jag in på H&M och de levererar alltid tycker jag. Roliga, lite coola barnkläder till en billig penning.

Jag hade också vägarna förbi Lager 157 idag och där hittade jag två plagg från märket The BRAND. Supersnygga mjukisbyxor med skinnrevärer (som inte ser mycket ut på bild) och en fantastiskt mjuk finstickad klänning. Till H&M-pris dessutom.

6 kommentarer:

  1. Riktigt fina kläder måste jag säga. Visst är det härligt när man hittar kläder till förmånliga priser. Fint med svart/grått och vitt, i like.

    SvaraRadera
  2. Malin: Älskar också svart och grått till barn (och mig själv :)). Tycker h&m ofta har enkla, snygga kläder - som jag skulle vilja ha själv om de fanns i min storlek...

    SvaraRadera
  3. ja vill oxå ha byxor me revärer!!=)

    SvaraRadera
  4. haha.. glömde skriva vem de va som ville ha de.. de va och är mannen me den onstiga hatten som skriver=)

    SvaraRadera
  5. Ha, ha - konstigahattenfarbrorn :)! Tror tyvärr inte att de fanns i din storlek - men kan hålla utkik efter några liknande ;)...

    SvaraRadera