söndag 8 november 2009

JAAAAAAA.

Åh, vad glad jag är nu! Jag skek så att Majsan vaknade till och undrade vad det är som händer.

Men jag vinner aldrig något i vanliga fall och jag har tittat och drömt om en sådan här så länge. Så skönt att inte behöva släpa fram dammsugaren varje gång det är brödsmulor och annat smått och gott på golvet (minst tre gånger om dagen!)

Tack söta Therez för den fina motiveringen - jag är inte så lite stolt! Bilderna är dessutom i början av rumsförvandlingen - så idag är det mer ombonat med gardiner, växter och bilder...

Jag har alltså vunnit en Ergorapido i en tävling hos Therez, se här.

Update: "drömt om" låter kanske lite sorgligt och ojämnställt när det handlar om en dammsugare, men ni vet... Velat ha, har stora behov av osv ;)!

Kram och god natt.

/S.

3 kommentarer:

  1. Ohh, GRATTIS !!!!!
    KRAM Eva P

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag såg dina bilder på Therez blogg och jag bara måste fråga; Var har du hittat den tv-möbeln?!? Jag har letat nästan ett år efter en tvbänk som passar en platt-tv i ett lantligt rum - och så har du den, det är ju exakt en sån jag drömt om!! =)) Tacksam för svar och grattis till vinsten!!

    SvaraRadera