torsdag 21 maj 2009

Mammalyx!

Vilken fantastiskt dag jag hade igår! Vad härligt det är att få uppskatta saker som jag tidigare bara tog för givet, dricka en kopp kaffe och läsa en tidning, äta en lunch med en god vän, klippa håret eller som igår - åka till Stockholm och bara ha det bra. Att sedan få komma hem och snusa på en sovande dotter var pricken över i:et. Mattias och Maja hade haft det hur bra som helst och Maja hade inte haft några problem med att för första gången vara utan sin mamma en hel dag.

Vi kom ner till storstaden lagom till butikerna öppnat vid 10 och då intog vi dagens första fika. Sedan strosade vi runt i butiker och varvade det med vin, mat och kaffe. Det är så skönt när man inte är ute efter något speciellt och det är också då man oftast hittar lite skoj. Så var fallet för både mig och Malin.

Jag kom hem med en jeansjacka i orkester/mc-stuk från H&M trend, en chanelinspirerad kavaj/kofta och en transparent vit skjorta från Zara och en svart paljettväst från H&M. Självklart blev det en liten present till Maja också - en Madickenklänning från H&M. Sedan provade jag otaliga mängder färgglada skor med sjukt höga klackar, men det var inte några som var 100% tyvärr.

Ja, detta ska vi absolut göra om!

/S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar