onsdag 14 oktober 2009

Kyla och snö - nu är vi förberedda.

Eller ja, i alla fall Maja. Själv har jag knappt hunnit med att förstå att det är lite kallt med ballerinas. Idag har jag i alla fall kittat Maja från topp till tå. Nu ska jag nog i princip kunna glömma henne ute över veckoslutet en kylig helg i januari utan att hon fryser. Vilket jag självklart INTE kommer att göra ;)!

Söta Cissi på Haralds båtar, (vilken förövrigt hade så snygga glasögon att jag direkt kände att jag nog ser lite dåligt i alla fall) hjälpte mig och vi kom därifrån med en klarröd overall, ett rött fleeceställ, svarta supervarma handskar, två fantastiska mössor och så ett par tossor som är på ingående.



Hur söt är inte den här?

Bilden gör inte riktigt de här mössan rättvisa - den är lite puffig på mitten liksom...

/S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar